zondag 11 juli 2010

Soms zit het mee en soms ...




Tja soms zit het mee en soms ....

Eerlijk gezegd is het veel te warm om achter de PC een stukje weg te rammelen. Het is niet opgefrist na die enorme onweersbui van gisterenavond ... (soms zit het mee en soms...). Het wordt dus even een kort blog deze zondag.

We maken ons hier al zenuwachtig voor vanavond, de match Nederland-Spanje (soms zit het mee en soms ... )
.
Afgelopen vrijdagmiddag kreeg ik het verzoek of ik komende dinsdag op een training kan komen en dit terwijl ik nu juist het plan had om dinsdag naar de inhuldiging van Oranje te gaan ... (maar ja soms zit het mee en soms ...). Ik had van de Oranje-voetbal-vereniging de mogelijkheid gekregen om in een speciaal vak op het Museumplein te zijn, dicht bij het podium (soms zit het mee en ... ).

Ach wie weet ik ga van het positieve uit, Nederland wint vanavond. En als we verliezen? Soms ......

Iedereen een fijne Oranje avond!

2 opmerkingen:

  1. gewoon winnen vanavond dus :-) Ja en anders, dan hebben we toch een echte oranje avond gehad ! Ik ga hier ook in het oranje zitten denk ik :-) De buren zijn Spaans (soms zit het mee en soms ...) - lol -

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I agree maiwenn, Gewoon winnen... hier is het om 2:30 gaan ook oranje zitten natuurlijk!
    Als we verliezen, nou nee - that cannot happen!
    Most important is have fun and enjoy we did well eh!

    BeantwoordenVerwijderen