zondag 13 juni 2010

Was er even een paar weken er tussen uit



Afgelopen weken ben ik druk geweest met onthaasten. Eerst een week in hartje Florence gezeten en de stad "gedaan". Wat een verschrikkelijk mooie musea zijn er daar te bezoeken. Ben in die week maar één maal in de auto gestapt en wel om de stad uit te gaan en het geboortehuis van Leonardo Da Vinci te bezoeken. Verder de hele week door de stad gelopen ....

Daarna een week in een appartement aan het meer van Lugano gezeten. Ik kan je zeggen dat dat voordat alle vakanties losbarsten geweldig is, wat een rust..

Toen een week thuis met als finale vorige week zondag de vijver leegpompen. Gelukkig is mijn schoonzoon erg handig en was de 10 kuub water in een halfuurtje door de regenpijp afgevoerd. En toen hebben Dirk, Marjoleine en Guido de vijver schoongemaakt. Na 3 uur kon er weer schoon water in, dat duurde wel wat langer dan een halfuurtje ...

Om de feestvreugde te verhogen kregen we problemen met de riolering van de keuken ... Maar goed, dat is verholpen.

En de vakantie ? Vakantie? Dat lijkt al weer een hele tijd terug .... We denken aan de najaarsvakantie ...

Morgen ga ik bij een collega en met collega's kijken naar Oranje, dresscode: oranje. Dat wordt feest.

Ieder geval, ben er weer en zal mij voornemen iedere zondag weer wat te schrijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten